Job 34 van 126


Report this listing

Solliciteren



Allround commercieel en administratieve medewerker


Functie

Als allround commercieel en administratieve medewerker voor de vestiging te Tienen heb je volgende verantwoordelijkheden:

- Een efficiënte opvolging van de bestellingen van ons uitgebreide artikelgamma

- Een vlotte afhandeling van diverse dossiers

- Je informeert de klanten via telefoon/mail rond de algemene werking, promoties en nieuwe producten. Extra verkoop genereren geeft je voldoening.

- Voor de chauffeurs en orderpickers ben je hun aanspreekpunt.

- Je behandelt de binenkomende retours en klachten en gaat hier correct mee aan de slag.

- Opvolgen van de beschikbare voorraden in functie van promoties en seizoenen

- Administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.).

Bedrijfsprofiel:

Voor een internationaal groothandel in de horeca met 35 jaar ervaring zijn we op zoek naar een gemotiveerde allround commecieel en administratieve medewerker.

Heb je interesse, stuur dan je CV naar leuven.office@tempo-team.be. Wij helpen je graag verder!

Jouw profiel

Wij zoeken een allround commecieel en administratieve medewerker met volgende competenties:

- Je beschikt over relevante ervaring. Een bachelor diploma is een plus

maar geen must.

- Je communiceert op een vlotte, vriendelijke en professionele manier in NL en FR.

- Je bent administratief punctueel en sociaalvaardig.

- Je bent down-to-earth en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

- Je hebt goede kennis van MS Office.

- Je bent een enthousiaste, proactieve medewerker die bijdraagt aan een dynamische

teamspirit

Een allround commecieel en administratieve medewerker krijgt het volgende aanbod: Een aantrekkelijk salarispakket (€2750/maand) naargelang ervaring en kennis. - 39u week incl. 6 ADV dagen extra/jaarbasis - Maaltijdcheques van €4.5/dag en hospitalisatieverzekering - Werkuren tussen 8u30 en 17u - Een dynamische werkomgeving in een internationale groothandel. - De nodige opleiding om deze functie uit te oefenen wordt voorzien. - Ruimte voor initiatief en zelfstandig werken wordt aangemoedigd

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Een allround commecieel en administratieve medewerker krijgt het volgende aanbod:

Een aantrekkelijk salarispakket (€2750/maand) naargelang ervaring en kennis.

- 39u week incl. 6 ADV dagen extra/jaarbasis

- Maaltijdcheques van €4.5/dag en hospitalisatieverzekering

- Werkuren tussen 8u30 en 17u

- Een dynamische werkomgeving in een internationale groothandel.

- De nodige opleiding om deze functie uit te oefenen wordt voorzien.

- Ruimte voor initiatief en zelfstandig werken wordt aangemoedigd

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht